2012. július 22., vasárnap

Harkányi lótuszok szépen fejlődnek

Roland írja: 
Küldök pár képet a lótuszaimról, meg végre átjutottam a főúton is, így le tudtam fotózni a szomszéd lótuszokat is.
 Saját kis tó már sziklakertiekkel is díszítve. Jól lehet látni, hogy többféle magonc élvezkedik a tóban.
 A szomszéd tava, figyeljük meg jobbra a két kis kerek levélkét!
Közelebbről megnézve jól látszik a vízben lévő ültetőedény. A leveleknek hosszú szára van!

Olvastam a blogján, hogy az Ön növénykéi már kiemelkednek a vízből - enyémek még nem tartanak ott. Viszont egyre hozzák az újabb levélkéket. Az elszáradtakat meg le szoktam csippenteni, ne csúfkodjanak ott nekem - remélem, ezzel nem csinálok nekik rosszat.
Megjegyzés
A sziklevelek befeketednek és elszáradnak. Nyugodtan levághatók. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése