2012. június 15., péntek

Jelentés a többi magról - Roland 2. jelentés

A magok sorsáról Harkányból Rolandtól kaptam az alábbi beszámolót. Idézem:

Íme, a lótusz-kert (csatolmányban), két héttel a vetés után (na jó, van köztük egy hetes is...)
Mikor az első teljesen kibontotta leveleit, úgy láttam, hogy szűk neki a nutella-s üveg. Sajna, kerti tavam (még) nincs, így betettem őket egy lavórba. Bár, ahogy elnézem azt is kinövik lassan. Nem baj, következő állomás a gyerkőceim homokozó / pancsikáló kagylója: az elég nagy átmérőjű, s nem is túl mély. esetleg teszek bele egy vízforgatót, és kész is a tavacska...



Már nagyon várom, hogy virágozzanak!
Tényleg, Japánban van-e valami jelentése a lótusz-virágnak, illetve a lótusz-virág ajándékozásnak? Ugyan is a húgomnak vinnék egyet a szülinapjára, illetve - ugye - ígértem a szomszéd leánynak is belőle. Ez utóbbival vagyok bajban: nem tudom, hogy virágosan adjam-é oda neki, avagy még virág nélkül... 

Ezért (is) érdekelne a virághoz / ajándékozáshoz kapcsolódó jelentéstartalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése