2012. július 3., kedd

Harkányi lótuszok

A harkányi növénykék is nagyot fejlődtek.
Roland írja: 20-án elültettem a növénykéket, volt amit konténeres megoldással (húgomnak, meg a szomszédoknak), ami nekem maradt, azt először úgy csináltam, hogy a lavórba tettem a földet, és abba ültettem az egészet, de rájöttem, hogy elég nehézkes úgy a víz csere, meg utána láttam az Ön blogján is, hogyan kellene. Így aztán átültettem kis edénykékbe.
Adtam egy másik szomszédomnak is, nekik van kerti tavuk, csak még nem értem rá átmenni hozzájuk lefotózni - nagyon messze van, át kell menni egy négysávos autóúton... :-D
Megcsináltam én is kerti tó-szerűre, a kövek közé meg sziklakerti növények kerülnek - megvannak már azok is, csak még cserépben...
Mellékeltem a fotókat 

 Már a szabadban vannak
 Fentről nézve
 Konténeres 1 - a hugicáé
Konténeres 2 - a szomszédasszonyé
Háttérben füge-bokor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése